🚚 Verzendbeleid

1. Verwerking van bestellingen

Wij doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden.
Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 worden geplaatst, worden doorgaans dezelfde dag verzonden.
Bestellingen na dit tijdstip worden de volgende werkdag verwerkt.

Tijdens drukke periodes (zoals feestdagen of uitverkoop) kan de verwerking iets langer duren.

2. Levertijd

De gemiddelde levertijd binnen Nederland bedraagt [5 werkdagen] na verzending, tenzij anders vermeld op de productpagina.
Wij leveren via PostNL / DHL.

Indien een product tijdelijk niet op voorraad is, word je hiervan binnen redelijke termijn (max. 30 dagen) op de hoogte gesteld.
Je hebt dan het recht om:

  • de bestelling te annuleren, of

  • te wachten tot het product weer beschikbaar is.

In geval van annulering wordt het volledige bedrag binnen 14 dagen terugbetaald.

3. Verzendkosten

De verzendkosten binnen Nederland bedragen:

  • € 6.95 voor bestellingen onder € 60 ;

  • Gratis verzending voor bestellingen boven € 60,00. m.u.v XXL pakketen.

Eventuele extra kosten (zoals spoedlevering of verzending naar het buitenland) worden duidelijk vermeld tijdens het afrekenen.

4. Levering en risico

Wij zijn verantwoordelijk voor de bestelling tot het moment van levering aan jou of een door jou aangewezen persoon.
Zodra het pakket is afgeleverd, gaat het risico van verlies of beschadiging over op de klant.

Indien een bestelling niet is aangekomen of beschadigd is geleverd, neem dan binnen  7 dagen contact op met onze klantenservice via info@wereldmarktapeldoorn.nl.

5. Leveringsadres

Controleer altijd of het opgegeven afleveradres juist is.
Fouten in adresgegevens die leiden tot vertraging of verlies van de bestelling vallen onder verantwoordelijkheid van de klant.

6. Internationale verzending

Wij leveren ook naar andere EU-landen.
Levertijden en verzendkosten verschillen per land en worden weergegeven bij het afrekenen.
Let op: bij verzending buiten de EU kunnen invoerrechten of belastingen van toepassing zijn; deze zijn voor rekening van de ontvanger.

7. Niet-thuis / mislukte levering

Indien de bezorger je niet thuis aantreft, wordt het pakket meestal bij een afhaalpunt bezorgd of volgt een tweede bezorgpoging.
Je ontvangt hierover een bericht van de vervoerder.

Wordt het pakket niet binnen de gestelde termijn opgehaald en komt het retour naar ons, dan kunnen wij de verzendkosten voor herverzending in rekening brengen.


📦 Bedrijfsgegevens
Naam onderneming: Wereld Markt Apeldoorn
Adres winkel: Hoofdstraat 36, 7311KC Apeldoorn, Nederland
Telefoonnummer:
E-mail: info@wereldmarktapeldoorn.nl
KvK-nummer: 84101660
BTW-nummer: NL003913551B75
Website: http://www.wereldmarktapeldoorn.nl